ראשי |  גירושין |  הוצאה לפועל    
ברוכים הבאים לאתר what2do - עורכי דין ומידע משפטי לאזרח בתחומים:     תעבורה, נהיגה בשיכרות     תעבורה - עבירות מהירות     תעבורה, הזמנה למשפט     שלילה     פסילת רשיון     כתיבת בקשות,הוצאה לפועל     התנגדות לביצוע,עיכוב הליכים     חוב משכנתא,ייעוץ משפטי     עיקול חשבון בנק     פקודת מאסר...     חקירת יכולת...     איחוד תיקים     חוזה לרכישת דירה     בתים משותפים, סכסוכי שכנים      מקרקעין,עורך דין     הסכם מכר | קניית דירה | מגרשים     רשם המקרקעין | רישום ראשון | טאבו     יעוץ משפטי | הפרת חוזה | הסכם | הערת אזהרה     עורך דין | ליקויי בניה | תביעות קבלנים     חריגות בניה | פינוי פולש | ייעוץ משפטי     המשפט הפלילי | עורכי דין | חקירה     ייעוץ | מידע | מעצר עד תום הליכים     כתב אישום | העדר הרשעה | זיכוי מחמת הספק     חוסר עניין לציבור | עורכי דין | פלילים     עסקת טיעון | חקירות - שיטות, אמצעים | סיוע     עיכוב הליכים | עיכוב פגישת עורך דין לקוח | הארכת מעצר     
מידע לציבור בנושאי - תעבורה, פלילי, הוצאה לפועל, מקרקעין ועוד...

יש לך שאלה משפטית 

www.andjusticeforall.co.il

ראשי > תביעות קטנות > הוט תפצה לקוח בגלל חיובי יתר בשירותי הטלפון הביתי
חיפוש באתר

שם
דוא"ל
נייד
איזור
נושא 
פרטי
פניה 

* בכפוף לתקנון האתר

לכל המאמרים

מכללה תשיב החזר כספי עבור שכר לימוד בגין אי התאמה למקצוע 4.8.10

האם בעל הצימר ישיב את הכספים למרות ביטול ביום ההגעה? 11.7.10

תביעה בגין הפליה על רקע עדתי במועדון הקלרה 17.5.10

האם מכללה שהעניקה מידע כוזב תשיב לסטונדטית את כספה? 6.4.10

בעל סטודיו לצילום ישלם פיצויים לבני זוג בעקבות איחור צלמת לחתונתם 25.1.10

מכון לשיקום השמיעה ישיב את הכסף ללקוח בעקבות מכשיר לא מתאים 31.12.09

לא קיבל את הסחורה בזמן ויקבל פיצויים 23.12.09

שלט פרסום הותקן על גג דירתם - יפוצו ב-30,000 שקלים 27.10.09

שילם יותר משנקבע איתו בטלפון הביתי של הוט ויפוצה ב-2,000 ש"ח 12.10.09

נוסעים יפוצו בגין תשלום נוסף ששילמו לאחר שחברת הנסיעות קרסה כלכלית 11.10.09


לכל פסקי הדין
מקרקעין - נדלן
פלילי
הוצאה לפועל
פשיטת רגל
חברות, עסקים, סטארט אפ
דיני משפחה
משפט בין לאומי ומדינות
נזקי גוף ופיצויים
דיני אינטרנט ורשת
דיני עבודה זכויות עובדים
עצות לבחירת עורך דין
טפסים וברורים
תביעות קטנות
מי אנחנו - עורכי הדין
  

הוט תפצה לקוח בגלל חיובי יתר בשירותי הטלפון הביתי

ברוכים הבאים למדור חדשות ופסיקה בתחום תביעות קטנות:

 

ועכשיו ... הוט תפצה לקוח בגלל חיובי יתר בשירותי הטלפון הביתי.

 

----------------

 
 

הוט תפצה לקוח משום שלא סיפקה פרטים מדויקים בנוגע לעסקה בין הצדדים


בית המשפט לתביעות קטנות בעפולה קבע כי על חברת "הוט" לפצות לקוח בגין חיובים על שימוש בשירותי הטלפון, שנעשו לא על פי הדין ומבלי לפרט באופן מדויק את ההסכם בין הצדדים.


הלקוח שחר תמיר, רכש שירותי טריפל מחברת "הוט" הכוללים אינטרנט, טלויזיה וטלפון בתשלום חודשי קבוע של 308 ₪ למשך 24 חודשים. במסגרת המבצע, הוענקו לו 2,000 דקות שיחה חינם בטלפון הביתי, כאשר את פרטי ותקנון העסקה קיבל הלקוח בדואר לאחר שהצטרף. עוד נציין שההצטרפות נעשתה באמצעות שיחה של התובע עם נציגת שירות עקבות פנייה טלפונית של החברה אליו.


בנק הדקות חינם – רק למכשירים נייחים


לאחר מספר חודשים, קיבל התובע התרעה כי עומד כנגדו חוב על סך 750 שקלים בגין שיחות טלפון וכך התברר לאחרון שהחברה מחייבת אותו בשימוש בטלפון בשיחות למכשירים סלולאריים. התובע צירף לדיון את פרטי המבצע כפי שנשלחו אליו בדואר, אשר אינם מכילים כל מידע על שירותי הטלפון ותעריפיהם.

 

קרא גם...

 

חברת קווים תפצה נוסעת בגין איחורים

נזק למעיל עור אחרי ניקוי יבש
חוקר פרטי שקנה מצלמה מקולקלת
דרס כלב ודרש פיצוי בגין הנזק שנגרם לרכבו

 

חברת "הוט" טענה מצדה, כי בתקנון המבצע נכתב באופן מפורש ששירותי הטלפון המוענקים במסגרת המבצע כוללים דקות שיחה חינם למכשירים נייחים בלבד. בנוסף, קראה החברה לתביעה קנטרנית שכן הלקוח ידע באופן ברור שלא יכללו שיחות לטלפונים סלולאריים בתוך מבצע 2,000 הדקות.


בנוסף טענה חברת "הוט", כי התובע הוא זה שהפר את החוזה בכך שעצר את הוראת הקבע המועברת מדי חודש לחברה ואף לא הסדיר את חובו, ולכן עליו לשאת בהוצאות המשפט.


לא זימנה את נציגת השירות – גרסת התובע התקבלה


חברת "הוט" לא זימנה לדיון את נציגת המכירות אשר ביצעה את העסקה הטלפונית להתקשרות הצדדים. משום כך, לא ניתן היה להוכיח מצדה, כי נאמר ללקוח ששירותי בנק 2,000 הדקות כוללים שיחות לטלפונים נייחים בלבד. בית המשפט קיבל את עדותו של תמיר בקשר לפרטים אשר נמסרו לו בנוגע למבצע ודחה את טענות ההגנה.


גם טענתה של חברת "הוט", שעניין בנק 2,000 הדקות מופיע בתקנון החברה כפי שהוצג ע"י התביעה בבית המשפט ונשלח ללקוח בדואר לאחר ההתקשרות נדחתה. זאת משום שלא נמצאה חתימתו של הלקוח על המסמכים ולכן אין בהם להוכיח כי הסכים לכל התנאים.


השופטת קבעה כי "הנתבעת לא מילאה אחר החובה המוטלת עליה כספקית שירותים כלפי התובע, על-ידי הימנעותה מגילוי מלוא המידע הנחוץ אודות טיב השירות בטרם ההתקשרות בין הצדדים, התנהגות שיש בה גם חוסר תום לב בניהול משא ומתן ואף הטעייה שגרמה לתובע להתקשר בחוזה".


לסיכום, השופטת פסקה פיצויים של 2,000 שקלים לטובת התובע.


 


שאלות תגובות או הערות:
שם + משפחה
דוא"ל
טלפון
איזור
נושא
פרטי פניה
* בכפוף לתנאים המופיעים בתקנון האתר

רוצה שעורך דין יחזור אליך עם תשובות? לחץ/י כאן

אולי תרצו לקרוא פסקי דין וחדשות בנושא:

פיצויים בגין שליחת הודעות פרסומת בדואר האלקטרוני 04.10.09
אושפז ביום הטיסה ולא יקבל החזרים על הכרטיסים 27.09.09
המוצר פגום - האם הצרכן יקבל החזר? 23.09.09
סוכנות נסיעות תפצה לקוחה 15.09.09

לכל פסקי הדין



    המידע באתר זה אינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לו, הגלישה באתר הינה בכפוף לתנאים המופיעים בתקנון האתר

   כל הזכויות שמורות © אין להעתיק, לצלם או לעשות כל שימוש בתוכן ללא אישור בכתב ממנהלי האתר.

ראשי |  תקנון האתר |  מפת האתר